dilluns, 21 de setembre del 2015

Ha començat el curs i pels alumnes de 6è és un curs molt especial ja que és l'últim que estaran a l'escola. Aquests són els pensaments que han tingut el seu primer dia de curs...

Clara
Acabar el curs amb més amics.

Nerea García
Estic molt contenta de mi mateixa, perquè cada dia estic millorant més .

August
Que sigui juny per poder-me despertar a les deu.

Maite
Segur que m'ho passo molt bé a l'últim curs d'escola.

Naila
Espero no enfadar-me amb les meves amigues.

Biel
Espero preparar-me suficient bé com per passar amb tranquil·litat a l'institut.

Emir
M' agrada l'escola que estic perquè he fet molts amics.

Dima
Espero que passi un bon curs.

Lua R.
Estic molt contenta perquè a sisè som els grans del cole i a la vegada em fa pena perquè es l'últim any a l'Annexa.

Paula
M'agrada 6è perquè ens ho passem molt bé i som els grans del cole .

Miki
M'ho passaré bé, molt bé.

Genís
6è molarà molt!

Jade
Passar-m'ho bé a sisè.

Mireia
Espero que aquest curs ens divertim molt perquè es l'últim.

José Luís 
Passar-m'ho bé amb tots els meus companys.
                                                                                                                                                  Juan 
Aquest sisè serà molt divertit.

Angelita A.A.
M'ho passaré molt bé.

Anais
L’últim curs serà  molt divertit.

Laura
Aprendre molt, i passar-m'ho molt bé.

Oriol
Quan me'n vagi a l'institut enyoraré l' Annexa.

Laia
Aquest és l'últim curs i espero passar-m'ho molt bé i treure molt bones notes.

Jack
Aquest 6è serà difícil.

Lluc G.
No oblidaré els meus companys.
                 
Martín
M'agrada anar a l'escola per aprendre i veure als meus amics.

Uxía
Aquest curs espero disfrutar molt ja que és l’últim curs.

Joana
Espero passar-m'ho molt bé i aprendre molt.

Pau
Aquest matí he tingut una mica de mal de panxa i nervis no volia anar a l'escola però volia veure els meus amics.

Aniol
Avui el primer dia a sigut molt divertit amb la Inés a la nova classe! I nou curs, últim any a l'escola a 6è!

Nerea M.
Espero que no sigui tan dur com penso.

Fátima
Avui estic molt contenta perquè és el primer dia de l’últim curs.

Joan Enric
La meva frase es acabar aquest curs molt bé i amb els meus amics acabar el curs bé.

Anás
El meu objectiu es que estic preparat  pel nou curs .

Mar
Intentar disfrutar al màxim l’últim any a l'escola.

Nani
Tinc ganes  de començar l'escola per aprendre moltes coses.

Quim
Aquest curs estic molt emocionat.

Marc
M'agrada començar el cole per tornar a veure els meus amics.

Bruna
M'agradaria que aquest últim curs fos el millor curs que hem tingut ja que aquest és l’últim que tindrem en aquesta escola.

Ferran
Aquest any m'agradaria aprendre molt.

Lúa F.
Vull aprofitar aquest any perquè és l'últim.

Tamara
Estic contenta de començar l’escola.

Angelita A. M.
Estic molt emocionada per començar aquest curs!

Fiona
Avui m’he posat molt contenta de començar el col·legi .

Carla
Sento que estic feliç, m'agrada molt la classe nova, tot l'horari, les amistats que tinc a l'escola. M'encanta l'Annexa!!

Íngrid
Espero aquest curs passar-m'ho molt bé abans d'anar a l'institut!

Bru
Avui al de matí me llevat amb moltes ganes i molt il·lusionat per anar al col·legi i passar-m'ho molt be.

Sergi
Aquest curs vull fer sortides i treballar.

Lluc B.
M'agrada la senyoreta que tinc i vull aprofitar 6è perquè es l’últim any.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada